Selamat Datang

Assalamualaikum

Selamat Datang diucapkan kepada pelawat-pelawat laman ini. Saya mengalukan-alukan kunjungan anda ke laman ResipiNoraini. Tujuan saya mewujudkan blog ini adalah untuk menyampaikan sedikit ilmu yang ada kepada anda semua. Saya adalah seorang penulis bebas dan telah menghasilkan sebuah buku masakan bertajuk "Variasi Kek Lapis" terbitan Alaf 21 Sdn. Bhd. Saya berharap kita semua dapat berkongsi ilmu dan resipi dalam bidang masakan.

Saya meminati bidang masakan terutama baking sejak zaman anak dara lagi. Tetapi penglibatan yang serius selepas saya meletakkan jawatan sebagai wartawan majalah kira-kira 10 tahun yang lalu. Saya telah mengikuti pelbagai kursus terutama pembuatan kek dan hiasan kek dari Chef Li Training Center, Azza Culinary Academy, Bagus Baking Center , BS Bakery dan belajar dengan pelbagai Chef terkenal seperti Chef Ismail, Chef Anuar, Chef Alex Goh dan lain-lain lagi. Sehingga kinipun saya masih belajar untuk menambahkan ilmu. Saya berharap kunjungan anda ke laman ini akan memperoleh sedikit ilmu dan pengetahuan. http://resipinoraini.blogspot.com

1 comment:

Dg.Azizah's Bakery (Homemade Baking) said...

salam kak ani...mcmaner nak ikut kelas kak ani

Popular Posts