Buku Kompilasi Hidangan Kek Dah Terbit


Buku Kompilasi Hidangan Kek



Antara resipi yang terdapat didalamnya.



Alhamdulillah, buku saya yang kedua iaitu Kompilasi Hidangan Kek telahpun berada di pasaran. Dalam buku ini mengandungi 60 jenis pelbagai kek seperti kek mentega, kek span, sifon, bahulu dan sebagainya. Saya ingin memberi jaminan bahawa semua resipi yang disediakan didalam buku ini telahpun diuji dan berjaya. Jadi anda tidak perlu ragu-ragu untuk mencuba resipi-resipi ini. Bagaimanapun, kerana penggunaan bahan yang berlainan, pengalaman , skil dan teknik yang berbeza antara saya dan anda, mungkin akan didapati hasilnya sedikit berbeza dengan kek yang seperti dalam gambar tetapi ianya bukanlah menjadi masalah yang besar. Yang pentingnya, kek itu menjadi.Mungkin anda boleh menghasilkan kek-kek yang lebih baik dari saya, siapa tahu. Untuk menghasilkan kek-kek yang enak dan cantik rupanya perlukan banyak praktis.Banyak kali anda buat, hasilnya akan menjadi lebih sempurna.


Buku ini hanya berharga RM7.00 dan boleh didapati di kedai-kedai buku dan majalah seluruh Malaysia, Singapura dan Brunei. Akhirkata, Selamat Mencuba diucapkan kepada anda semua.
Sekiranya ada kemusykilan, bolehlah emelkan sebarang soalan kepada ani_zakaria@yahoo.com.my

1 comment:

Neena said...

Saya dah bli buku ni, telah mencuba Kek Span Coklat Beraising, alhamdulillah...menjadi, cuma saya belum pandai deco lagi..Keknya sedap sangat..

Popular Posts