E-Book Citarasa Biskut Popular

Nak berniaga biskut raya tahun ini? Minat nak datang kelas biskut tapi jauh pula! Apa kata dapatkan E-Book Citarasa Biskut Popular karya Chef Noraini Zakaria. E-Book ini mengandungi 36 resipi biskut popular yang sesuai untuk hidangan hari raya atau dijadikan sebagai bisnes. Antara resipi-resipi popular yang mendapat sambutan masyarakat adalah Biskut Almond London, Biskut Tat Gulung, Biskut Cip Coklat dan lain-lain. Semua resipi telah diuji di dapur Chef Noraini dan anda boleh yakin untuk mencubanya. E-Book ini turut memberikan tip dan panduan tentang peralatan membuat biskut, bahan-bahan, kaedah mengadun, cara penyimpanan dan panduan membuat biskut. Paling penting, E-Book ini turut memberikan panduan bagaimana menjadikan pembuatan biskut sebagai satu bisnes yang menguntungkan.

Isi Kandungan E-Book Citarasa Biskut Popular
Contoh kandungan didalam E-Book

Berapa harganya? Hanya RM30 sahaja. Cara order dan membuat bayaran E-Book ini adalah seperti berikut:

1.Bayaran sebanyak RM30 harus dibuat terlebih dahulu. Bank-In atau Online Transfer RM30 ke akaun MAYBANK 5629 0000 1799 atas nama PROKARYA PUBLISHING AND DISTRIBUTORS.

2.Emelkan butiran anda dan bukti pembayaran kepada sales@anizbakingcentre.com atau melalui BORANG INI. Bayaran harus dibuat terlebih dahulu sebelum menghantar emel kepada kami. Pastikan nama, nombor telefon dan alamat emel anda betul.

3.Setelah bayaran diterima, kami akan menghantar E-Book ini ke alamat emel anda.

4.Anda akan menerima sebanyak dua emel daripada kami. Emel pertama akan mengandungi "E-Book Citarasa Biskut Popular.swf". Emel kedua pula akan mengandungi "E-Book Citarasa Biskut Popular.pdf"

No comments:

Popular Posts