Kursus Bulan Disember 2008

Memandangkan sambutan yang sangat baik dari anda semua , satu lagi kelas tambahan akan diadakan pada bulan Disember iaitu Kursus Kek Popular dan Cara Menghiasnya pada 6 Disember (Sabtu). Kelas ini diadakan bagi memenuhi hasrat anda yang ingin membuat kek untuk Hari Raya AidilAdha nanti. Insyaallah, kursus bulan Disember akan diadakan di tempat yang lebih luas dan selesa. Tempatnya akan diberitahu kemudian. Bagi anda yang berminat, bolehlah menghubungi saya untuk booking tempat. Berikut jadual bulan Disember 2008.

6 Disember (Sabtu) - 7 jenis kek popular dan Cara Menghiasnya.
Black Forest Cake, Tiramisu Cheese Cake, Blueberry Chilled Cheese Cake, Pandan Layer Cake, Choc.Moist Cake, Orange Buttercake dan Pelangi Buttercake.

21 Disember (Ahad) - 5 jenis kek lapis Sarawak dan Roll Lapis. Belajar melapis , memotong dan menyusun kek lapis pelbagai corak.Kek Lapis Dam, Kek Lapis Roll Semarak, Kek Lapis Roll KIncir Angin,Kek Lapis Windmill dan Kek Lapis Permata.

28 Disember (Ahad) - Mempelajari 7 jenis kek cawan pelbagai perisa , cara membancuh krim mentega dan menghias kek cawan dengan krim mentega.Kek Cawan Marble, Kek Cawan Oren Popi, Kek Cawan Kismis Walnut, Kek Cawan Seri Pandan, Kek Cawan Pisang, Kek Cawan Bercoklat dan Kek Cawan Span Vanila.

Sesiapa yang berminat bolehlah menghubungi saya di tel no. 03-31675408/014-3247478.
Yuran RM150 untuk kursus hands-on sehari ini.Yuran dibayar pada hari kursus.

No comments:

Popular Posts