Kursus Akan Datang

Assalamualaikum diucapkan kepada para pengunjung semua. Nampaknya kita sudahpun hampir ke penghujung Ramadan dan beberapa hari saja lagi kita akan menyambut lebaran. Ramai yang bertanya bila saya akan menyambung semula kursus. Nampaknya ramai yang tak sabar-sabar nak belajar ni . Sebenarnya macam ni, saya dan suami ada memohon pakej untuk menunaikan haji pada tahun ini. Tetapi nama kami belum confirm dapat pergi . Jika tak dapat pergi pada tahun ini maka kelas akan bermula pada bulan November. Bulan Oktober saya ada shooting untuk buku terbaru Aneka Biskut jadi tak dapatlah bermula kelas bulan Oktober. Sekiranya ada rezeki saya menunaikan haji tahun ini, maka kursus hanya bermula pada Januari tahun 2010. Apapun, perkembangan terbaru tentang kursus boleh diikuti dalam blog saya ini.
Posting pada 17/9/2009

No comments:

Popular Posts