Blog Pilihan- Lea-oven.blogspot.com


>>Cupcakes dari Lea-oven


>>Kek Harijadi


>>Kek Spongebob

Seronok saya tengok para bloggers yang rajin menambah pendapatan dengan menjalankan perniagaan home-base seperti membuat kek dan sebagainya. Melalui medium internet ni, saya berharap anda semua dapat memajukan lagi perniagaan ini dan seterusnya melangkah lebih maju lagi dengan membuka kedai. Tak ramai orang kita yang buka kedai kek. Semoga anda semua berjaya mencapai apa yang dicita-citakan. Blog yang dipaparkan pada kali ini ialah http://lea-oven.blogspot.com/ . Nama sebenarnya Dalia dan mesra dipanggil Lea sahaja. Beliau beroperasi di Ipoh, Perak. Beliau membuat pelbagai jenis kek seperti kek harijadi, cupcake, pertunangan, perkahwinan dan lain-lain. Untuk membuat tempahan, sila hubungi h/p:
012-2839337 atau emel : lea1207@yahoo.com

2 comments:

D.a.a.l.i.a. said...

Assalamualaikum Kak Ani,

Thank You so much kak memilih blog saya untuk paparan di blog Kak Ani pada hari ini. Rasat terharu sangat bila membaca message dari Kak Ani di blog saya pagi tadi.

Satu konsep dan idea yang bagus sekali "blog to blog" ni.. insyaAllah saya akan melakukan perkara yang sama juga...

Salam,
Daalia
http://www.lea-oven.blogspot.com/

HAJAH NORAINI BT HJ. ZAKARIA said...

Waalaikumsalam Dalia,

Dari blog ke blog bertujuan untuk membantu mempromosikan produk orang kita.Moga anda sukses selalu.

Popular Posts