Selamat Hari Raya Aidilfitri

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI , MAAF ZAHIR DAN BATIN KEPADA ANDA SEMUA. Beberapa hari lagi kita akan menyambut hari raya dan saya sekeluarga akan pulang ke kampung suami di Muar,Johor pada hari ini hingga hari raya kedua. Kemudian kami akan beraya pula di Selayang Baru iaitu rumah ibu-bapa saya. Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk menyusun jari memohon kemaafan dari anda semua seandainya ada tersilap kata atau terkasar bahasa samada didalam kelas-kelas yang dianjurkan ataupun didalam blog ini. Kita hanya manusia biasa yang tidak sunyi dari melakukan kesilapan. Harap maafkan saya.

Selama seminggu ini,tidak dapatlah saya menjawap pertanyaan didalam blog ataupun emel. Harap kita dapat berhubungan semula pada minggu hadapan. Kepada anda semua yang akan pulang ke kampung masing-masing, diharapkan akan tiba dengan selamat dan moga anda bergembira menyambut hari raya bersama sanak saudara .

Salam Ikhlas dari,

Noraini Zakaria dan keluarga

No comments:

Popular Posts