Kursus Kek Raya

Assalamualaikum semua. Dah lama juga saya tak update blog. Melihat kepada mesej-mesej yang dihantar dalam CBox, ramai juga orang-orang baru yang pertama kali berkunjung ke blog ini. Saya ingin mengucapkan "Selamat Datang" kepada anda semua. Semoga info dan maklumat yang terdapat dalam blog ini membantu anda mendalami bidang masakan .
Setelah bercuti dari mengajar selama sebulan kerana menyiapkan buku Kompilasi Kek,semalam bermula kelas saya iaitu Kursus Kek Raya. Seramai 22 orang peserta telah menghadiri kursus sehari tersebut. Sebanyak 6 jenis kek pelbagai jenis telah dipelajari dan saya berharap para peserta akan mempraktikkan apa yang telah dipelajari. Kerana kesibukan melayani para peserta maka saya terlupa untuk mengambil gambar mereka. Tak apalah, lain kelas nanti kita paparkan gambar mereka.

No comments:

Popular Posts