Aktiviti Bulan April 2012

Beberapa kursus telah berlangsung sepanjang April ini seperti Kursus Biskut Raya,Aneka Kek Popular, Aneka Roti dan Jom Baking Bersama Chef Khairi.Terimakasih kerana sudi hadir menimba ilmu di Aniz Baking Centre.Chef Noraini juga telah menghadiri Bengkel Pastri yang dianjurkan oleh Majalah Dapur Impiana terbitan Karangkraf di Harvest Bakery Ingredient di Shah Alam.Mari kita tengok gambar-gambarnya.

Chef Noraini bersama peserta kursus Kek Popular.
Peserta kursus Roti bergambar kenangan.

Chef Noraini bersama chef dari Harvest dan staf majalah Dapur Impiana.
Chef Khairi sedang memberi penerangan.
Chef Khairi menyampaikan sijil kepada seorang peserta kursus.

2 comments:

Unknown said...

Wah....bleh join nih! ^_^

Laili Johari said...

iklankan produk anda dengan PERCUMA di www.profiletree.com

Salam Sejahtera,


Saya nak perkenalkan satu website untuk iklan percuma, namanya www.profiletree.com

Kita hanya perlu buka akaun, reka satu profail dan lepas tu terus boleh iklankan produk atau perkhidmatan yang nak ditawarkan. Bila kita membuka akaun profail di website ini, profail kita akan terus disambungkan ke enjin pencari yang terkenal dan mudahlah pelanggan untuk menjumpai perniagaan / iklan kita.

Berbeza dengan free-ad websites yg lain, yang ini kita boleh masukkan video , tulis artikel atau blog, share dengan akaun Facebook atau Twitter dan masukkan testimony daripada pelanggan-pelanggan kita yang telah mencuba produk atau perkhidmatan kita.

Website ini juga ialah geo-located - maknanya bila orang Malaysia klik, kita akan terus dapat lihat iklan yang drp orang Malaysia.

To join , just follow 4 easy steps:

1. Sign up
2. Confirm your email
3. Create your profile overview
4. Add your services (This is essential if you want to appear in our search and on the homepage)

Tapi kalau kita nak tengok produk yang di iklankan oleh org luar negara pun boleh juga. Murah rezeki, dapat pelanggan dari luar Negara !

Cubalah..!

Ikhlas daripada

Profile Tree Team

Popular Posts