PERATURAN BARU UNTUK DAFTAR KURSUS

Assalamualaikum diucapkan kepada para pelawat di Resipinoraini.Saya berharap anda semua dalam keadaan sihat walafiat hendaknya. Saya ingin mewar-warkan satu peraturan baru untuk mengikuti kursus di Aniz Baking Centre.Saya bersyukur kerana kursus-kursus masakan yang kami anjurkan mendapat sambutan yang sangat menggalakkan dari anda semua.Bagaimanapun, ada beberapa perkara kurang enak yang perlu diperbetulkan agar menjadi lebih kemas dan teratur.Peraturan ini akan berkuat-kuasa mulai kursus  27 November 2010.

Ini berkenaan dengan pendaftaran peserta. Memang ramai yang memberi nama untuk mengikuti kursus sehingga ada sesetengah kelas  yang terlebih peserta. Tetapi  ramai yang cancel walaupun telah memberi pengesahan kehadiran . Seringkali dengan alasan yang remeh-temeh, bakal peserta sewenang-wenangnya membatalkan kelas. Tentunya kami tidak menggemari tabiat seperti ini diteruskan.Ini menutup peluang orang yang benar-benar berminat. Kami hanya mahukan peserta yang serius dan betul-betul memberikan komitmen untuk hadir.

Oleh itu, mulai kelas 27 November 2010, sesiapa yang berminat mengikuti sebarang kursus di Aniz Baking Centre hendaklah membuat bayaran penuh RM150 sebelum menghadiri kursus. Tiada diskaun untuk bekas peserta kerana harga barang sudah naik mendadak.Semua orang  membayar harga yang sama  iaitu RM150.(Yuran kursus tidak dinaikkan)

1. Bank-in bayaran anda RM150 kemana-mana cawangan MAYBANK. Bayar atas nama PROKARYA PUBLISHING AND DISTRIBUTORS. No akaun : 562900001799
2. Setelah membuat bayaran, faks slip bayaran ke 03-31675408 atau emel ke admin@anizbakingcentre.com atau ani_zakaria@yahoo.com.my 
3. Hantar sms ke 014-3247478 memberitahu bayaran telah dibuat dan sertakan nama anda dan tarikh kursus yang ingin diikuti. Nama anda akan dimasukkan dalam senarai peserta.
4. Kami akan menyemak bayaran anda secara online.
5. Pada hari kursus, sila bawa slip bayaran anda untuk pengesahan.
6. Sekiranya anda tidak dapat hadir kursus tetapi bayaran telah dibuat, anda boleh menukar tarikh kursus yang lain.
7. Bayaran hendaklah dibuat sekurang-kurang 4 hari sebelum kelas berlangsung.
8. Tempat terhad kepada 20 peserta saja. Siapa membuat bayaran dulu, dia mendapat tempat.

Apa-apa kemusykilan, bolehlah emel ke admin@anizbakingcentre.com atau ani_zakaria@yahoo.com.my

No comments:

Popular Posts