Kursus Kek Raya


Kek Mentega Zebra


Kek Buah-buahan


Kek Keju Tiramisu


Pada hujung minggu ini (17 Ogos), saya akan mengadakan kursus kek raya yang terakhir. Sebanyak 8 jenis kek akan dipelajari di dalam kelas iaitu 1. Kek Mentega Oren 2. Kek Mentega Pelangi/Zebra 3. Blueberi Cheese Cake 4. Kek Span Vanila 5. Kek Span Pandan 6. Pandan Layer Cake 7. Kek Buah-buahan 8. Kek Chocolate Moist. Disamping itu saya akan memberi 4 resipi bonus yang gerenti jadi kerana ianya resipi yang sering saya gunakan iaitu 1. Kek Buah Kukus 2. Kek Gula Hangus 3. Kek Keju Tiramisu 4. Kek Coklat Brownies Kukus. Semuanya sedap-sedap belaka dan sangat sesuai untuk hidangan di hariraya nanti. Saya juga akan turut memberikan tip-tip dan panduan membuat kek supaya anda semua mendapat maklumat yang jelas tentang cara-cara pembuatan kek ini. Kelas ini masih ada kekosongan dan bagi anda yang berminat, bolehlah menghubungi saya di tel.no. 03-31675408 atau 014-3247478.

No comments:

Popular Posts